reklama

A som tu

Hej, aj ja som konečne zdvihol moje lenivé prsty, vypol facebook a prihlásil sa na tento blog.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

A myslím si, že som neurobil zle.Pôvodne som sa sem chcel zahlásiť skoršie, lebo vždy ked zabrusim na stránku sme.sk, tak sa nezabudnem pozrieť aj na blogy, ktoré su niekedy velmi trefné, inokedy zaujimavé či pravdivé.Samozrejme nechcem povedať, že sa s každým s jeho názorom aj zhodnem, ale je zaujimavé si prečítať názory iných ľudí, iked, pravdupovediac, su niekedy dosť zarážujuce :D

Nuž, treba brať v uvahu že ľudia su všelijakí a aj názory všelijaké, no jediné čo naozaj nemám rád, dokonca môžem povedať že to neznášam, je ked sa niekto snaži presadiť si svoj názor stoj čo stoj a akýkoľvek iný názor je zlý než ten jeho. Sám poznám veľa takých ľudí a naozaj ma udivuje kam až su schopný zájsť len aby si presadili svoj názor, dokonca si aj pohnevať kamarátov. Všetko sa totiž dá povedať nenásilným spôsobom ak človek chce, ale to už bohužial záleží aj od povahy dotyčného.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kedže chcem aby tento môj najprvší blog všeobecný a nie zameraný len na jednu vec, tak nechcem viac rozoberať tuto temu, možno niekedy nabuduce.

A čomu chcem venovať moje drahocenné písania? Nuž, všeličomu, ale fakt že sa rád zaoberám spoločenskými, sociálnymi a národnými otázkami asi predurčuje že budem písať o zaujimavých veciach ( teda dufam že budu zaujímavé :p). Ale nevylučujem že nezabrdnem aj do iných okruhov, ved príjemné osvieženie nikdy nezaškodí :)

Samozrejme že vačšina ľudí si povie "čo môže taký 17 ročný chalan vedieť". Ano, nechcem tu zo seba robiť dedka-vševedka, to určite nie. Ba naopak. Určite maju moje znalosti určité medzery a som práveže rád ak si vypočujem plnohodnotný názor iných a poprípade sa niečo nové dozviem. Ak napíšem blog na nejaku tému, ešte neznamená že je môj názor správny a diskusia je na to aby ostatní vyjadrili na to svoj názor. Ale, vopred Vás prosím aby ste prispievali v medziach slušnosti, ak sa Vám niečo na danom blogu nepáči, dá sa to povedať či napísať aj slušne, nie sme predsa na nejakom teenagerskom blogu :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak to by bolo asi všetko čo by som tak na začiatok povedal.

 Dobru noc, meine Damen und Herren! 

Almir Strinič

Almir Strinič

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom psychologie na UK, 22 rokov. Zámerom mojich blogov je prispieť k pluralite názorov vlastným pohľadom na spoločenské a kultúrne dianie okolo nás Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu